The day, sunday!

Sandra och jag har idag varit ut till Skatan en snabbis för att se på den nya ombyggnationen vi hört om. Och inte tackar man nej till att fara efter kusten och se fina små hus!
Sen vart det faktiskt middag från Kebab City trots att Sandra var sjukt sugen på bakade potatis!
hahaha....
Moberg kom och hängde innan vi drog över gatan till Persson där vi sett film fram tills nu typ.
Såg The Tourist (som jag längtat, och bra var den med!) och The Blind Side (igen men ack så bra!). :D
Så nu blir det faktiskt ögonmasken på och hoppa i säng, sjukt trött och jag måste ju faktiskt ladda om tills imorgon då jag officiellt går på semester i 1 vecka!
hahahahahahahaa....
Livet leker!
HEJPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0