Födelsedagsfika igår

Igår efter jobbet åkte jag direkt till Sandra där gänget väntade, tårtkalas!
Kolla bara så fina och goda var dom med. ;P
Av oss tjejer fick hon ett presentkort på IKEA och Body Butter från Body Shop såklart.
Hon vart mycket nöjd och antagligen får vi ikväll hjälpa till att sätta ihop köpet. hahahaa..
De är tydligen det man har vänner till, få presenter och hjälp med att bygga saker!
För vi fixade lite extra i Sandras, redan ommöblerade, vardagsrum inatt med!
Flyttade soffan lite extra och hängde upp två tavlor.
NU ska jag dra igång dammsugaren och sedan göra mig klar för jobbet, skulle egentligen varit ledig idag men bytte till mig en ledig söndag istället och jobbar idag! :)
Det kan bli bra de!
HEJPA!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni är såååå snälla :D

2011-06-20 @ 07:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0