En bror...

...på snabbvist!
Han var här och köpte biljetter till något datanörd event! ;)
Och lämnade pengar han var skyldig! YEEEEY!!!
Fick ränta på en 20:a! hahahaa...

Sen har vinkylen nu 5 viner i sig.
Förhoppningsvis är dom goda med, för några har jag inte smakat förr. :P
hahaaa....

Hann sola lite innan jobbet idag med.
Ja, jag kan säga att jag har fått färg, man ser vissa kankter, dock är jag inte röd och inte brun heller för den delen. Men mindre vit är jag iaf!
hahaha....
Fick börjar tidigare och det kan man säga behövdes. Hann ändå inte allt innan jag stängde och gick hem.
Imorgon är det sista jobb dagen för denna vecka för jag ska vara ledig i helgen.
Så himla skönt ska det bli och varmt ska det tydligen vara med. :D
Nä, lite mer tv-tittande innan det blir sängen!
HEJPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0