6.6.11 Nationaldagen!

Grattis Sverige på din dag! :D
Själv har man jobbat hela dagen medans alla andra har varit lediga och njutit av solen!
Men inte gjorde det något, för vi har fått sjukt mycket gjort på jobbet. Städat lagret, tagit leveranser vi varit efter med, städat personalrummet och organiserat på lagret dessutom. Det var så fiiint när jag gick! :)
Och Agnes bjöd på fika dagen till ära.
Sen for jag hem till mamma och pappa där det vart grillat och till efterrätt jordgubbar & grädde.
Badat fötterna i sjön nedanför gjorde jag med då vi tog lill Vera på en prommis.
18 grader enligt termometern, fötterna sa att det inte var de! :/
hahaaa....
Men i sommar blir detta grymt!
Sen när jag kom hem ringde en rastlös Sandra och vi tog en biltur i staden och upp på berget.
Det är verkligen en fin stad vi bor i! :D
HEJPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0