28.6.11

Efter blodlämningen fortsatte jag ner på Haga och till Jennie för en klippning.
Så nu är håret sommarfräscht och fint! :D
Sen har jag varit med Sandra & Linnea på Alnö och solat i Hartungsviken(?!)... Sköööönt!
På vägen hem skulle Sandra in och handla lite på ICA så jag passade på att hämta ut min Traderavinst som kommit... Alltså min vita Converse!
Sen gjorde jag som igår och tog en powernap på balkongen i eftermiddags solen.
Vaknade 1½ timme senare och gick och tog en dusch där jag insåg att jag bränt mig. Jajemen, på nedre delen av magen, under naveln alltså.....
Hur lyckas man?! hahahahaa
Jaja, det var väl den där powernapens fel eftersom jag låg i solstrimman... ;)
Frida slog en pling från London här på kvällskvisten, så vi har pratat lääänge och hon kommer hem till Sverige & Sundsvall på torsdag! ÄNTELIGEN!!!!!!
;D
Kan hända att det blir så att vi träffas på lördag med middag och drinkar! YEY!!!
Nu ska jag glo på dumburken lite!
HEJPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0