helgen helgen helgen

Livet är väl bra underbart ibland?!
Helst den här helgen som såg ut att kunna bli en halvtråkig sådan men slutade kanon!
Jag har ju blivit bjuden på mat båda dagarna... Så det kunde ju itne bli bättre eller hur?! Men serreni det kunde de visst.
För efter lördagens middag + efterrätt (självklart sjukt gott!) med vin till hos Sandra vart det en spontan utgång med grabbarna grus. Gjorde en deal med Linkan som inte vart riktigt slutförd, men men sånt händer.
Sjukt roligt hade Sandra och jag och man mådde inte direkt prima imorse då man vaknade om man säger så, och att inte hitta mobilen som ligger på golvet bredvid sängen säger ju allt, dock på ett par svarta leggings så dom smällte in så där braigt.
Men som sagt ROLIGT ROLIGT ROLIGT!

Sen idag har jag typ bara ätit, ätit och ätit. Startade dagen med den vanliga söndagsbrunchen på Charm, vi var där innan dom öppnade. Trampade utanför dörrarna. Lite besvikna men det är ju gott ändå liksom. Sandra och jag fick sällskap av lillPatte och Linkan.
Senare vart det middag hos farmor som fyller år idag. Alla gjorde vi något för att hjälpa med maten.
Jag skar och stekte köttet.
Anton malde peppar och kryddade köttet.
Farmor kokade potatis och gjorde sås.
Viktoria smakade såsen och höll extra koll på allt.
Karin öppnade pommespåsen och lat ut på en plåt.
Pappa kom och åt upp maten.
Och inte nog med mat, måste man ju ha efterrätt, ingen tårta men glass vart de med kex. Skrattat en hel del har vi gjort med, både åt farmor och med och åt varandra förstås. :D
Vi är en glad och älskande familj.

Och inte nog med detta, vi har vart på bio med. Sandra, jag, lillPatte och Linkan. Vi har sett The Green Hornet i 3D.

Ruskigt snygga glasögon. Mycket bra film.
Kanoners kanon! ;)

Men nu däremot ska jag borsta tänderna och krypa i kojs och dejta John Blund.
För imorgon ä en annan dag...

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0