9.1.11

Ni kan inte fatta hur bra inventering kommer gå imorgon. Asså shiiit! Så bra!
Har hunnit förbereda as mycket idag och förinventerat lite. ;)
Och igår förberedde jag och Jessica också, trots att jag mådde som ett as. Men idag har det gått som en dans, kan ju bero på att det typ har varit dött i butiken OCH att jag mått så sjukt mycket bättre.
OoooooOOOooooo!
Det var till och med så lungt att jag gick hem en timme tidigare. Det är bra.
Nä, nu ska jag nog ta och byta dom blommiga byxorna till ett par jeans och invänta Sandra och Ronssa, vi ska tydligen se Sundsvall Hockey möta Malmö. Kul.
Sen blir det nog en bio.

Toppen söndag alltså. Jag mår bra idag! :D

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0