3.1.11

Idag var man åter tillbaka till brottsplatsen. Jobbet.
Mycket härligt. Men jag saknade Sara..... Men henne har jag pratat med ändå, var tvungen att prata lite om helgen så att säga och får veta lite om hennes helg. :P
hahahahaa.....

Sen har jag tyvärr, måste erkänna detta, 25 årskris.
Kan man ha de?! Redan.... Fyller ju inte förens om 4 månader ungefär..... Och är det NORMALT?!
Tänker på vad jag åstadkommit i livet, vilket inte är speciellt mycket, har jag kommit fram till. Och vad kommer hända....? När växer man upp? Måste man växa upp? När ska man veta vad man vill bli när man blir stor?
Ja, det är massor av frågor som snurrar i huvudet ska ni veta.......
Jobbigt är det.

Men jag ska nog inte tänka på det så mycket. Ska tänka på mitt jobb, mina underbara kollegor, min familj och släkt och min vänner. Och mig själv förstås. Det är där jag ska försöka lägga fokus iaf.
Sen får vi ju se hur det går...

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0