19.1.11

Grattis till andra pappan Sove som fyller år idag.
:D



Annars då, har typ varit världens tröttaste människa på jobbet idag. Konstigt, det är ju fullmåne ute, om det nu har med de å göra vill säga.
Men jag låtsas som de... Och sen då...?
Jo, bildörrarna kan jag knappt öppna när bilen står kall, för låset har frysit, så imorgonbitti åker låsoljan med ut. Har till och med lagt fram den så jag inte glömmer.
Det är inte så roligt att stå där och se ut som man bryter sig in i bilen fast det är min. Det kan ju misstolkas av andra. Så att säga.
Och inte nog med de så varje gång jag böjt mig ner och huvudet har vänts upp och ner typ och sedan då man böjer sig upp igen så snurrar det. Så har det varit HELA dagen. Toppen. Not. Men jag skyller de på den icke sömn jag fått inatt.
För när jag kom hem och sovit på soffan en sväng så är det borta. :)

Tror att det faktiskt snart blir sängen, imorgon väntar dagis, tidigt!

HEJ!


PS. Toppen inlägg va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0