Läskigt!!

Ca en halv timme/en timme efter det att jag kommit hem börjar det tok tjuta i trappuppgången.
Helt sjukt!
Trodde nån satt fast i hissen men nej.
När grannen kom hem undersökte han och den andra grannen både hissen, våningen ovanför och källaren. Jag ringde pappa och sen HSB jour, kom till SOS alarm. Toppen!
Hon ville jag skulle kika om det brann, men jag vågade inte, men då kollade hon adressen och sa att jouren var på väg. Men innan han hann komma hit hade det ju slutat.
Verkar inte som någon brnd och inte nån som fastnat i hissen, vad kan det då ha varit?
Scary!
Hoppas inte det börjar i natt, för då kommer jag inte kunna sova. Och grannen ska tydligen springa och kolla på alla våningar i sånna fall men är rädd för att bli anmäld för blottning... hahahaaaa....

Jaja, det är tyst nu iaf!

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0