Hiss är en diss!

Lite smått panikslagen blir man då man står i hissen och inser att den varken går neråt eller uppåt eller att dörrarna öppnas då man trycker på den knappen.
Panik får man också då inte blippen tar mot panelen i samma hiss.
Detta har just precis hänt mig. Kommer aldrig ta hissen efter att jag stängt i stan igen. Ringde Anna för guidning efter att ha tryckt på allt och bankat lite på dörrarna.
Men precis då Anna förklarar och jag ska börjar försöka igen så öppnas dörrarna och en tjej från Charm står där. KANONERS, jag kommer ut ändå! :D
haha....
Skrattar åt det och säger tack och förklarar för tjejen, hon skrattar med och Anna försvinner i telefonen medans vi färdar neråt.
Ute i kylan känner jag mig säker att säga hejdå till Anna.

Nu är jag hemma, inga fler krångliga hissar utan bara soffan och tvn!

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0