23.2.11

Jaaag ääär sååå tröööött!

Somnade förut på soffan innan Glee ens började, det enda bra som gick på tvn idag. Vaknade i halv tid.
Det har varit en lååång dag på jobbet. Har jobbat på som en tok. :D Sjukt roligt har det varit men när man slappnar av dööör man. hahaaa......
Har hjälpt Cec & A-K hela dagen medans dom gjort om lite i butiken. Plockat upp, larmat, galgat ner, galgat upp, hängt ut, hängt bort, tagit undan REA dck och servat kunderna det bäst jag kunnat. :)
Jag har varit sjukt duktig!
Bara att inse liksom.

På vägen hem ringde pappa, han ville ha hjälp att hämta en bil. :) Deras hyrbil dom haft medans den andra varit på lagning. En Toyota Auris var det och jag fick köra den till mammas jobb, jag är kär. Liten bil med stort utrymme och sjukt skön att köra. Och vet ni mer? Den har 6 växlar!!!! ;) iiiihhiiii.... Värsta nice och värsta hightec!

Nä, tror jag ska ta en dusch nu för att värma mig lite.
Imorgon är det mer jobb + att jag måste kolla upp hur det går med de där för dom väl spenderade 3pappen.
Spännande!

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0