Svimanfall (?!)

Idag på jobbet har jag fått erfara ett svimningsanfall. Eller vad man nu ska säga att det heter.

Stod och larmade några silvriga tröjar som vi fått in och helt plötsligt då jag tittar upp snurrar butiken i en suddig dimma och benen halvt viker sig, men jag hann andas och ta tillbaka kontrollen.

Riktigt läskigt var det, efteråt små skrattade jag för mig själv och undrade vad som precis hänt.
Och så flyttade jag tröjorna lite åt höger ifrån den starka lampans sken... För säkerhetsskull!

Jag antar att det är typ så det blir när man svimmar.
Berättade sedan för Jess vad som hänt och hon tyckte jag skulle gå in och dricka lite vatten!
Och så gjorde jag, fast det vart saft och en chokladbit!

Läskigt men samtidigt lite små roligt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0