Listor!

Alltså det här med listor är ju bland det bästa som finns, för en sån som mig som har guldfiskminne!

Jag har listor för det mesta, haft en julklappslista som vart avbetad och klar igår.

Sen sitter det en lista på ytterdörren, sånna saker jag måste komma ihåg till Åretrippen, och nu inför jul.
Där har några saker fått bockats av idag. Nämligen beställning av linser och tvättning.

Och såklart har jag en packlista för just Åretrippen.
Den har också börjat betats av faktiskt.
Eftersom jag inte kommer ha tid eller ork i mellandagarna, jobbar ju då!

Inte att glömma heller kan det också finnas en matlista på whiteboard tavlan i köket. ;)

hahaha....

Som sagt guldfiskminne var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0