Det årliga "julbordet"

Igår var det dags för det årliga "julbordet" men familjen Åldemo.

Efter jobbet gasade jag ut till dom och fick middag.
Lite julskina och potatis, och sedan kött inlindat i bacon och sås med potatisgraatäng. Och till efterrätt vart det glass och hallon! :)
Alltså inte ett klassiskt julbord. :)

Efter det lastades 2 bilar fulla, en med barn, den jag körde. Och så for vi ut till Timrå för hockey match!
Aldrig suttit så nära förut. Man såg allt! ;) hahaha....
Och såklart gick vi därifrån med vinst, så himla bra...
Och vet ni mer...?
Modo förlorade!!! ;P ÄNNU BÄTTRE!

Väl hemma igen såg vi 3e delen av julkalender och sen for jag hem till mig.
Låg i sängen innan klockan var halv 12.
Dödstrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0