20.12.11

Ojojoj! Julen är nära mina vänner!
Och för mig fattas endast en julklapp. :)
Sen är det heller inte långt kvar tills Åre blir mitt hem för ett par dagar. Lite skidåkning, fest och friskluft!
Så skööönt det kommer bli!
Hotellfrukost. ;)



Igår var vi alla Gina tjejer hos Anna på julmys. Hon hade gjort lite julmat som hon bjöd på!
Så himla mysigt.
Och så fick vi en lite julklapp, nämligen ett träd i Vi-skogen! :)
Så jag äger ett träd nere i Afrika som ska hjälpa människorna till att få det lite bättre.
Stolt!

Nu måste jag gör mig klar för jobbet, börjar 14 och slutar idag 22.15!
Joåsåatt, Birsta har idag öppet till 22!
Även onsdag & torsdag är det öppet till 22, och på fredag är det öppet från 8-20.
Så har man missat några julklappar garanterar jag att man hinner dessa dagar som är kvar!
;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0