12.12.11

Åååå idag har jag varit ledig!
Vaknade dock imorse och trodde det var lördag, men den tanken försvann fort då jag insåg att det faktiskt var måndag.
Men inte var jag bitter för de inte.

Låg på soffan till klockan vart 13, sen for jag ner på stan för inhandling av julklappar.
Idag fick jag med mig hem fler till andra än till mig själv! ;P
Så dom flesta är klara nu. Yeeey!

Mobergarn kom hon med och gjorde mig sällskap. Och efter shoppandet gick vi på Olearys och käkade, måndagslyx! :D

Åkte sedan hem till mig och tog tag i den där pepparkaksdegen vi köpte för ett tag sedan....
Många peppisar vart det. Dock inga vanliga hjärtan och granar här inte, hos Fröken Åldemo blir det klackeskor, döskallar, Pippi figurer, Lilla My och Mumintroll!
Och cakeballs vart det också, med smultronsmak och vitchoklad.
Läskigt men någorlunda gott!

Nu blir det sängen, imorgon skall barret friseras hos underbara Jennie! 

Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0