11.12.13

Dagens datum är lite roligt! hihi... :)
Idag har jag varit och fräschat upp barret lite. Klippt den extremt långa luggen... hahaha...
Och efter det vart det faktiskt jobb, magsjuka/matförgiftning.
Så vad gör man inte, blir ledig på fredag istället = låång helg! :)
Gillas!

När jag kom hem, vid halv 9 har jag hunnit med att:

damma, dammsugit och torka lite golv, och gästats av Mobergarn.

Tog upp granen också.
Dock blir det inte den stora iår, synd, men den får liksom inte riktigt plats!
Som tur är har man ju fler! ;)




En sprialjulgran från Ikea (gammal!), så himmla bra för lata.
Och tur är det väl med att den är i silver med lila kulor. :D
Satte dit polkastångar också, för kulorna sitter ju redan fast!
Ingen större ansträgning, tar 2 minuter att få upp.
Nu funderar jag bara vart jag kan ha gjort av mina batteridrivna ljusslingor, kanske har jag slängt dom?
Ska ta en genomgång i jullådorna igen!

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0