4.8.11

Idag var vi tidigt på stranden.... 8.30!
Dock var det inte lika bra väder som igår, så vi for hem tidigare. Plus att vissa hade andra ärenden. hahaha... :)
Själv tog jag och gjorde lunch och sen somnade jag på soffan.
Pappa #2 ringde och väckte mig och sa att dom var i brors lägenhet. Så efter jag vaknat till liv så gick jag ner en husrad. :D

Min bror har nämligen flyttat hit till Nacksta han med så nu är vi grannar.
Super fin lägenhet! En liten 1a...
hihi...

Sen åkte vi till gammelmosters lägenhet där mamma och jag har börjat städa bort saker och packat lådor, innför den kommande försäljningen.
Vid 20 var vi nöjda för den här dagen och då vart lite mat på Donken. Träffade Millan som jag ska träffa på riktigt imorgon, vi har lite att ta igen kan man säga. ;)
haha...
Nu är One Piecen på och soffan ser välkommnande ut så jag tror jag går bort från dne här dumburken nu!


HEJPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0