15.4.11

Vet ni vad?!
Jag somnade på soffan igår!!!!!!
Skrev att jag skulle ställa klockan om jag skulle somna. Det gjorde jag, men när jag vaknade vid 21 så slog jag över från hockeyn till Criminal Minds för Färjestad ledde ändå och skulle ändå få SM-guld.
Så 2 minuter såg jag sen vart det paus och sen vaknade jag kl 23!!!!
TOPPEN!
Missade ALLT!
JAG ÄR SÄMST!
Imorse vaknade jag kvart över 6.... Konstigt, kroppen var väl utvilad.
Men jag klev inte upp förens efter halv 9.... Låg och små sov.
Så jag har hunnit se gårdagens Big Brother avsnitt och måndgens Superstylisten Jonas avsnittet, käkat frukost, varit på promenad, pratat med Älan bälan och hämtat ut Gina paketet.
Nu ska jag ta en dusch, göra ansiktsmask och bara lata mig tills klockan slår 15.30 för då drar jag till jobbet! :)
HEJ!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Kommentera gärna :)

2011-04-15 @ 12:35:28
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0