Trött, tröttare, tröttast

Det kan man lugnt säga att jag är nu. Ett under att ögonen fortfarande håller sig öppna av sig själva.
Var på dagis mellan 7 & 13 sen hem och powernapade (10 minuter!) och bytte om, sen for jag på Gina och jobbade 15-20.15. Idag behövdes det 2 cheesburgare, en kopp kaffe och en ½ liters cola för att jag skulle kunna hålla igång hela kvällen, och det gjorde jag. Men vi hade för myckat att göra och hann inte riktigt med. Lite jobbigt att lämna jobbet när det är halvstädat och massor med saker kvar att göra. Men vad gör man, man är ju ingen bläckfisk med 8 armar precis, endast mänsklig.

Nu ska jag faktiskt hoppa i säng. Imorgon ska jag skjutsa Karin som ska på Ålandskryssning och sedan jobb lite på dagis och sen kommer syrran hit och sover. :) Hon vill inte sova själv i huset, skulle inte jag heller vilja!

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0