hahahaha.... Minnen!

Igår hade jag lite tråkigt innan jag skulle somna så jag tog fram min lilla bok jag brukar skriva tankar i och beklaga mig i m.m. hahaha....
Istället för att skriva av mig läste jag allt från början.
Va man skriver massa tok.
Och....

...på en sidan under 2006 hittar jag detta klistermärke längst ner i hörnet.
hahahaha

Vi hade varit på Sinners singelparty. Alla fick ta ett varsitt klistermärke med Singel, Upptagen eller Flexibel på, beroende på sin civilstatus. Här ovan ser ni min, MED ett egengjort tillägg av Peppe! ;)
hahahaha... Jag dööör!
Jag minns den kvällen såå väl.
Hade också skrivit att jag iaf levde upp till det andra påståendet! ;P
hahaha

Det var tider de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0