5.9.10

Gårdagen var bra, mycket bra, på många vis!

Började med jobb, massor med jobb och mycket folk. Lämnade kaoset och åkte hem och bytte om till partyoutfiten. :)
Sandra hämtade upp mig och sen mötte vi upp brudarna för middag på Bite Line innan det vart fest i Korsta. Mycket spel, mycket skratt, lite nya människor och sjukt roligt. Det vart ju såklart Oscar i vanlig ordning och där flöt det på bra, inga konstigheter. ;)
Buss hem vid stängning och somnade i fallet ner i sängen. hahaaa....

Idag har det varit jobb med. Sjukt mycket att göra och sjukt kaosartat, då våra kortläsare dog, internet dog, en kassa dog och musiken dog. Inte bra med andra ord. Men våra kunder var bemötliga med problemet som startade innan jag började vid 13 tills det att vi stängde. ILLA!!!
Vi får se om vi fått till det till imorgon. I hope!

Nu ligger jag på soffan och försöker hålla ögonen öppna och försöka att inte tänka på allt gott jag egentligen vill ha att mumsa på. hahaa....

En trevlig helg har det vart iaf.

Imorgon börjar en ny vecka, nya möjligheter och äventyr!

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0