12.9.10

Snart är helgen slut. Och jag har gjort allt och inget. Eller nåt?!

Var och såg Sean Banan på MP i fredags med Camilla och Sandra. :) Sjukt roligt, före åt vi buffé och drack shots ( tack Sandra!) och öl. ;P hahaha...
Sjukt roligt! Träffade Millan och Veronica också så himla roligt. Och en massa andra bekanta. Tror halva stan var där förutom resterande tjejerna i Dreamteam.
Men det gick bra utan dom ändå. ;)

Lördagen vart det jobb och sen myskväll med Sandra hemma hos henne med pizza, film och godis. Åkte hem tidigt och la mig vid 11. Sjukt trött tjej.

Idag söndag har det inte hänt många knop. Städat lite. Bytt sängkläder och bytt ut kuddarna i soffan! Varit på en snabbvisit på IKEA för att kolla gardiner, men det fanns inga. Synd. Får nog köpa tyg och sy själv!
Sen var Sandra och jag och käkade på Nprrmalms woken, supper gott. Nu sitter jag här och invätar säsongdspremiären av Ensam mamma söker. :D

HEJ!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha varsågod mumin ;) va den god?

2010-09-13 @ 18:42:22
URL: http://saaandrastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0