1a oktober

Och fredag!
Fast det inte känns som det alls.

Hur har veckan varit då?! Det beror på hur man ser de....
Det braiga:
köpt en mysfilt att bo i, fått hem nya kläder jag beställt, bra väder, jobbat mycket, promenad & cykeltur, fått en Muminreflex, fått nya smyckesställ på jobbet, en MYCKET snäll pappa och att Timrå vann mot Modo.

Det dåliga:
spräckt sidospegeln på bilen, fått punktering, stressat till jobb, glömt cykellåsnyckeln, fått en felsydd kofta, fläktvredet gått sönder på fläkten till spisen (använder en tång istället! ;P), förkyld och sover halvdåligt.

Ja så kan man väl sammanfatt allt. haha...
Inte riktigt min vecka om man säger så. Men men.. Nu ska jag hitta några kläder sen bege mig ut på vägen och se om jag hinner hömta mina järntabletter innan jobbet. Det är ju en vecka sedan dom ringde. :/

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0