30.11.10

Idag har jag varit på dagis och jobbat. Som tur var slapp jag gå ut och leka med barnen. För det har varit kallt idag, ni som inte märkt det. ;P
hahaha....
Efter jobbet for jag ner på stan och inhandlade en julklapp till, sen hämtade jag ut mitt paket från Gina och handlade lite. Väl hemma rörde jag ihop smet till pannkakor (för första gången!) och stekte sådan till middag! :D
Mycket bra vart det.
For en sväng med Sandra till Birsta och sen förbi hennes nya lägenhet, som är jätte fin.
Hemma igen började jag baka pepparkakor och mitt pepparkakshus.
Pepparkakshuset håller jag på att sätta ihop just nu. Det tar lite tid eftersom jag "limmar" med choklad, den måste ju liksom torka innan man kan sätta på nästa del.
Men imorgonkväll efter jobbet ska jag dekorera den och då kommer slutresultatet upp, hoppas jag. hahaha.....
Den som lever får se.

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0