15.11.10

Helgen är förbi, helgen med jobb och Oskar. :)
Oskar, Oskar, Oskar!
Sjukt bra på Aveny i lördags med tjejerna. Sjukt roligt. Mycket folk.

Igår, söndag & farsdag, började dagen med ett stopp hos andra pappan för paket och marängsviss (till frukost!)... Åkte och jobbade, sen vidare till första pappan på middag och film, tror alla somnade i soffan. hahahaa....
När jag kom hem, vart det sängen på en gång.

Idag sov jag länge, till 11 ungefär, sen har jag bara legat på soffan slöat och käkat brunch, nu ska jag hoppa i lite kläder (för morgonrocken har varit dagens plagg!) och fara på jobbet.
17-20.15 lite löjligt men nån måste ju stänga igen plejset liksom. ;) hahaa... Bra med en mjukstart på den här veckan som kommer fortsätta som en dröm, eller nåt. haha!

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0