Måndag & ledig

Helgen har varit sjukt bra... Som vanligt! ;)
hahaa....
Klarade jobbet galant trots den tidiga morgonen. Sen vart det hem och se Sverige förlora mot Tjeckien i straffar. *suck*
Sen vart det ombyte och piffning och iväg mot Tynderö för räkfrossa med jobbet!!!!! ;D

Räkor, glada kolleger, Es räkskulptur, 'storätarn' F, Js kaffekopp & Ms kaffekopp (hahahahahaaa), trubaduren, efterrätten, döingar/paltkoma?! och jag var ju med också!!! ;D
Sjukt trevlig kväll med gänget... :)

Sen blev jag avsläppt i stan och gick till Invito till tjejerna och tog en öl.. Sen fortsatte vi till Oscar!! :)



Igår vaknade jag av att Sandra ringde 10.50, hon vart förvånad precis som jag att jag fortfarande sov då! hahahaa
Men så vart det en fika på stan och en tripp ut till Birsta. Sen köpte jag med mig mat och for upp till mamma och kikade på bronsmatchen mellan Sverige och Tyskland. Dock somnade jag i andra perioden men fick sedan se den idag fina timeouten! ;P hahaaa..... Klockrent!!!
Och brons vart det! ;D

Sen for jag hem och så vart det soffan för hela slanten!! :)

Nu blir det en dusch och en lunch/fika på stan med A-L! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0