Jag må säga att jag har fått den snyggaste brännan!!!

NOT!!!

hahaha....
Sprungit runt i min döskalletröja idag på dagis, vi har varit ute och det har varit varmt...
Den är inte så uringad utan mer lagom... Och det är precis så jag har fått färg... Så imorgon vette gröne vad jag ska ha på mig på jobbet för att detta inte ska vara så himla synligt.... En sjal/halsduk kanske det blir eller en t-shirt... hahaha....
Sjukt fult är det iaf, brännan alltså. Det värsta är att denna bränna kommer sitta kvar till hösten... ;P
hahahahhaaaaa......
Ni kanske får se en bild senare eller imorgon....?!
hmm....

Jag måste fundera på de....

Jaja, Sverige vann ikväll iaf. Mycket bra!

Nu ska jag hoppa i säng... Sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0