24.5.10

Eller ja den är ju över midnatt så det är ju den 25e egentligen.
Har iaf spenaderat dagen med A-L, vi har käkat på Coffe House och sen fikat på Waynes. hahaa...
Och så klart surrat en massa....!!!

Sen när jag kom hem vart det en promenad med Sandra genom stan och in på Village, sjukt mycket fina saker och man vill ha typ allt! :P
Efter promenaden som sedan gick upp mot Haga och vidare via sporthallen så satt vi på hennes trapp och surrade och myste i solen. Skönt!

Hemma har jag typ inte gjort något, kikat på tvn och suttit här framför datorn. Jag vill ha en blå klänning... Eller snarare skulle jag vilja ha en blå klänning, men det finns ingen... Har kikat alla nätshoppar, men icke. Jaja....
Har till och med hunnit betala räkningarna. hahaaa... Lönen dök ju in på kontot för 25 minuter sedan! ;)

Nä, man kanske ska hoppa i säng nu, så man orkar med att jobba imorgon!

G´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0