Hänt sen sist:

- Timrå har åkt ur slutspelet.
- fredagsmiddag/mys med Sandra.
- jag har blivit förkyld, det killar liksom i öronen.
- det har kommit mer snö, våren är borta.
- lönen har kommit liksom mina ny Converse som jag vann på Tradera.
- det var varit hektiska dagar på jobbet, men kul. :)
- deltog i Earth Hour igår. Mysigt, fast tvn fick faktiskt vara på.
- somnade i slutet av Körslaget och fick se klippet på Rongeldals nummer på datorn.
- sovit rätt länge idag eftersom det var dags att ställa fram klockan. Sommartid....hmm... det snöar fortfarande utanför!!!!!

Nu ska jag göra en fruksallad och te sen sätta mig framför tvn tror jag!
Jag vill INTE VARA FÖRKYLD!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0