13.3.10

En morgonprommis med Sandra i solen (och blåsten!) har man hunnit med!!! :)
Och sen en fiin fin frukost på ballis! hahaha..

Nu skall det tas en snabbdusch sen drar jag till mamman en sväng, mormor ska komma och fira henne så jag ska också dit! ;D

Ska hinna med en hel del idag så hurry curry! :)



Igår trippade Sandra och jag ner på stan för en lite fika sen vart det äventyr med bilen, husjakt! hahaha... Ja, vi får nå ryck ibland och ska åka och kika!!! hmmm....
Lagade middag hemma hos mig gjorde vi med, eller jag stod för ingredienserna och Sandra för lagningen! hahahaha! Gott vart det och två matlådor till mig!
Sen åkte vi på basket!! Bra match men det räckte inte hela vägen inte! Synd! Vissa hade en bra matchdag! :P
Andra misslyckades! :/

Ja, vi såg ju Bröllopsfotografen också, hahahaa!!! GUUUD!
Rolig, men jag hade nog lite höga förväntningar tror jag!



Nä, duschen var det ju!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0