Toalettinicdenten i lördags

Mamma & Sove ringde för ett tag sedan. Första fråga löd:
- Vad hände i lördags egentligen?!
hahahaaa.....
Så då fick jag förklara mig. hahaa... Men det var en olycka och killen i fråga får skylla sig själv som stod i vägen.
Jag hade nyss klivit i på toaletten då han bankar på dörren. Öppnade dörren och sen tog jag i handtaget, tyvärr for den iväg lite väl hårt än vad jag trott och tyvärr var hans ansikte i vägen. Inge blod, inge vålsamheter men så kan de gå! haha....

Nu ska jag se klart Sex and the city, sen blir det sängen.
Vi såg 2an igår btw. Den var bra och sjukt rolig men lite dåligt med händelser. :)
hahaa....

Jaja... G´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0