2.6.10

Idag har man jobbat igen, dock bara korta stängningspasset men ändå. :)
På förmiddagen njöt jag va solen på balkongen, käkade lunch och lyssande på sommardängor. Mysigt!
Och så kollade jag på min vilt vinkande blomma från Singapore! ;P
Innan jag for till jobbet vartd et in en sväng på Village för att köpa rosa hänglyktor till balkongen, och sedan dök jag inte på Buketten och kikade på deras blommor. Måste nog köpa lite nytt till ballis iaf! :)
Så det blir kanske det imorgon efter jobbet.

Ikväll har jag varit hos mamma och pappa och vi har firat morsdag eftersom vi inte gjorde de i söndags, mamma fick lite nya toppar av mig! Och hon vart jätte glad! hihi....
Vi fick även se pappas bilder från Singapore resan...Häftigt!
Sen fick jag med mig en ram hem från dom som jag ska sätta nått fint i och sedan en matlåda också! haha.... Brorsan fick ju och då vill jag ha med, pappa vart dock utan lunch imorgon med det gjorde inget!

Nä, nu måste jag hoppa i säng om jag ska orka med att öppna imorgonbitti!

G´natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0