När man trodde att dagen inte kunde bli sämre

Så blev den de!!!!!!

Inte nog med allt det där krånglet på förmiddagen.
 Men jag inser att mina fina ljusa jeansshorts har spruckit vid gylfen fram, dom sitter ju inte ens tajt!!! Och jag som skulle ha dom på mig idag!
Jaha, andra byxor vart det iaf.
Kommer och sätter mig i bilen, drar ut på motorvägen efter att ha postat paket på posten (det enda som gick någorlunda bra!), ska då ta min lilla dosa till stereon och häja volym och ändra kanal på radion. Men.....?! Vart är den? Kikar efter skivorna då... Inte ser jag dom heller... Kikar i handskfacket...Nope inte där?!
Ringer till slut mamma och Sove som lånde bilen ihelgen. Dom låg där när vi lämnade den säger dom!
Jaha, då har någon jävlel varit och tagit dom... Alltså dosan till min stereo och mina brända skivor!
*SUCK!*
Vad ska dom med de till, fel att sno bilstereon eller?!
Kollade i bagageluckan för säkerthetsskull med men dör låg det bara saker huller om buller, så där har dom varit med men allt annat finns kvar..... UTOM DOSAN OCH DOM BRÄNDA SKIVORNA!
Vilka puckon!
Hoppas ni njuter av min fina och braiga musik, jag har gjort skivorna själv btw!
Enjoy!

Kommer till jobbet iaf och håller på att dö....
VAAAARMT!
Dock hittar jag klänningen jag så länge letat efter och den är blå! (det BÄSTA på hela dagen!)
Ska nog inhandla den imorgon, för det är jag värd!
Plus att det ska bytas shorts och lämna tillbaka väskan om jag inte får till dragkedjan!

Blääää för den här dagen, nu ska jag ut på rensa tankarna/ut med frustration promenaden!

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0