Inventering

Ja ni, vi har inventerat HELA butiken idag! Sjukt mycket....
Vi har haft roligt och skojat innan det att vi vart helt slut i huvudet, efter ca 10 timmars räknande! hahaha....
Men morgonen började inte så bra, klockan ringde 5, jag tänkte att jag skulle ligga kvar en stund till ca 5 minuter, men klockan 6 vaknar jag som ett skott! Stressad som ett as, skulle vara ute i Birsta till 6.30....
Men det hade vi ju itne behövt eftersom vi inte kom in förens 7 iaf! *suck*
Sen körde vi och har rejsat ända till 17.30..... :)
Vi har varit sjukt duktiga, nu är jag trött som ett as och håller på att laga mat, men imrogon är jag ledig...! :P

Lägger nog upp veckans schema ikväll! Eller imorgon! 

Tjing
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0