Besviken

Aftonbladets horoskop stämmde inte alls, är ju hemma nu...
UTAN påsar från någon lyckad shopping och UTAN en karl!
Hallå!?!
Det är väl menningen att dom ska stämma lite iaf. Eller?!

Fast det gjorde den ju i och för sig, det stod att det skulle bli en rolig torsdag. Och det mina vänner har det varit.
Sandra och jag har som vanligt varit på stan, käkat lunch, träffat folk och sen...
Sen har vi åkt bil!
Kustvägen.
Började i Juniskär, förbi Bergafjärden, ut på Lörudden, Lörbodarna, Skatan och till slut Galtström.
När vi sedan körde ut på E4an var vi en bit nedanför Njurunda. Sandra trodde jag dragit med henne till Gnarp. hahaha!
Den tjejen tror verkligen inte jag har koll.
suck suck suck

Sen hem och drog på mig gummistövlar och regnjackan, fotboll och matchen mellan Giffarna och Hammarby stod på schemat! Mycket trevligt och 2-2 vart det! :)
Brink gjorde det sista målet ca 40 sek innan avblåsningen! HÄRLIGT!

Nu är man som sagt hemma, imorgon blir det jobb lite tidigare än tänkt och sedan ännu mer jobb i helgen. Får se om det blir några trevligheter imorgon kväll!
hmm...

Nu ska jag bänka mig framför tvn och kanal 3 där Sex and the city snart drar igång!
Lovley!



HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0