5.7.10

Första dagen för Gatufesten är här. :) wiiieee!
Men det är onsdag-lördag som gäller!

Idag har jag varit ledig och sovit ikapp mig rejält. Snacka om slagen hjälte när man vaknar 11.15! hahaa.... Inte vanligt för att vara mig om man säger så.
Helgen bestod av en massa jobb, tropisk värme, utgång, och bio med filmen Eclipse. Som för övrigt var hur bra som helst och nu längtar man ju till nästa sjukt mycket...........!!!!

Annars idag har jag cyklat ner till Sandra, sen gick vi in på stan och hängde lite, käka lite glass... Åkt lite bil runt Alnö, märkt att jag bränt mig på ena axeln, sen gått in på stan igen och käkat lite mat och sen vandrat bort till fotbollen för att kika på Giffarna mot Norrköping med tjejerna! :)
Tog en runda mellan tälten på torget och lyssnade lite på Två Backar läsk innan vi begav oss hemåt!

Nu ska jag ta en dusch sen hoppa i säng, tack för en sjukt bra och varm dag! Imorgon väntar lite jobb.... :)


Kommentarer
Postat av: sandy

2010-07-06 @ 10:24:47
Postat av: sandy

Du är vit.... men ack så söt...;)

2010-07-06 @ 10:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0