29.7.10

Det luktar fortfarande citron här hemma sen jag städade igår.
Fräscht!
Mumma!
Fullt ös på jobbet vart det igår med, eftersom idag tar vi nya tag och en ny etapp med rea, så skynda in och fynda på Gina! :) Billigt äre, och imorgon då jag kommer och jobbar kvällen vill jag att det ska vara slut!
Okej?!

Hemma vart det lite bokmys med filt och ljus på balkongen. Snacka om vardagslyx. Lite skönt är det att det börjar bli mörkare på kvällarna och man kan ha just ljus tända och bara slappna av. :)

Idag är jag ledig och Sandy Macafandy kommer snart och hämtar upp mig, så jag måste lägga på ett face! hahaa....
Vi ska tydligen göra stan och enligt horoskopet ska det vara en bra dag för shopping och kärlek. Så vi får väl se.. Jag kanske kommer hem med några påsar och en karl i handen!

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0