1.7.10

Dagen började med en tur runt sjön med Sandy! :)

Sen en sväng in till stan för lunch och snicksnack med Tove-flickan!

Bilen styrdes sedan mot Birsta för att inhandla blommor till balkongen.

Dock vart det lite mer.... Som vanligt! Eftersom på vägen hem körde vi förbi Handelshuset och där var det rea, så vi slank ju in! Och jag hittade mitt kära regnställ som jag så länge letat efter!!!!!!!! :D
Nu fattas bara stövlarna!

Fick hämta ut mina kläder från Nelly och Gina idag med. :D
1 av 3 plagg behålls från Nelly, alla behålls från Gina! hahaa....

Myströja från Avanna på Nelly.

En tunika (den rosa med svarta fläckar), och 3 linnen. Plus en svart kofta och ett armband. :P

Värsta shopping dagen... hahaha!

Nu ska jag göra lite mat, sent?!
Jaja.... ;)


Kommentarer
Postat av: Sandy

MKT SNYGGT!!

2010-07-02 @ 09:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0