14.7.10

Igår vid den här tiden satt jag och väntade på Sandra, hon hade sagt dagen innan att det skulle bli tidigt, riktigt tidigt men.... Klockan 12 är inte tidigt...
Jaja. Jag fick ge igen med att prova bikinisar... hahahaa.... Hittade ingen alls!
Vi köpte iaf med oss sallad och skulle fara och bada, halvvägs vände vi och for till Sandras mamma och pappa istället. Solade lite där och mös på.
Sen bar det av till stan igen och lite tidningar och en smootihe på Waynes sen en promenad runt stan. Mysigt!

Idag ska jag byta bil med mamma och pappa, dom ska dra släpvagn upp till stugan och deras bil får inte utsättas för sån tyngd förens den är riktigt lagad, det tackar man ju inte nej till. Den har ju AC! hahahaa..... Det har inte min bil! ;)
Förhoppningsvis får jag upp en tavla och en klädstång också medans dom är här en sväng! :P

Nu ska jag dra ett varv med snabelsugaren. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0