Nytt år, nya möjligheter

Dom här dagarna som jag fått varit ledig och fått varit i Åre med dom bästa har varit så sjukt skönt!
Man kan väl sammanfatt det så här ungefär:
Mange Schmidt, massa alkohol, nyårsmiddag, hockey, norskdansen, blåmärken, vurpor, Adam Tensta, Hasse Aro i polo, Bygget, partyhattar, skidåkning, kallt, dans, killar som åker på däng, konstigt folk, roligt folk, Dippan, dispyter, hallonpaj, taxifärder, lååånga promenader, jungeltrumman efter tredje dagen, utgång varje kväll, trasiga skor, m.m. m.m. ;P
Som sagt kul har vi haft! 
SJUKT ROLIGT!
Vi kom hem igår och fortsatte, det vart alltså utgång, och vi drog till Oscar! ;D
hahaa....
Mer behöver jag itne säga.

Bilderna orkar jag inte lägga upp för dom är ca 350 st! hahaha....
Men jag kan bjuda på en fin bild på var och en av oss sen nyårsafton och middagen hemma i stugan!



Så...
Nu vet ni hur vi har haft det... Eller nja, nästan!
;)
Nu hoppas vi på ett lika bra 2010...
Såå godfortsättning på er.

Nu ska jag se klart Åter till Cold Mountain! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0