Idag har det hänt grejer serreni!

Eller ja!

Vaknade tidigare än jag gjort den senaste tiden.
Skulle inte börja jobba förens kl 13 så ingen panik! :) King!
Tagit det lungt hemma, hunnit diska och lite annat.
Tog och tankade bilen innan jag hämtade upp Camilla och for ut till Birsta!
In på Lagerhaus och köpte presentpapper i rosa, till almanackan, och en "skål" till mina små örhängen!
In på jobbet och fixa till ett krux med ett köp häromdagen, plus köp av nya strumpor!
Började sedan jobba 13, har stått i kassan, slängt iväg massa skräp, hämtat en fjuttig leverans, packat upp nya jeans, käkat lite lax och potatis till lunch.
Sprang iväg och köpte boken Elsas Mode för pengar jag fick av farmor i julklapp plus en tipex-penna! :P
Jobbat lite till, stått i kassan, packat upp zebratröjor, och linnen och mer jeans.
Sen när Bella gick hem gasade jag och kungen Emma på med plocken och städning!
Ni ska se butiken, när vi stängde var det inte en grej på golvet. Alla högar som ska vara vikta ÄR de, och alla jeansen ligger också i högar, även rean är finstädad! Helt jävla underbart för den som öppnar imorgon!
Kungarnas kungar har gjort det igen!
hahaha..
Vi lämnade till och med en liten lapp på bordet!
hihihiii...

Ringde mamma på vägen hem, fick åka in till henne och hjälpa ´na med motorvärmaren!
Ja, hon kunde inte med den, tur hon har mig!
Pappa är neröver i Sverige och jobbar och brorsan gör ju lumpen nu (undrar föresten om han lever!?)..
Så då fick jag ställa upp då!
Väl här hemma har jag bara lagt mig framför tvn och suttit framför datorn förstås.
Hört konstiga bankningar någonstans i huset, vågade inte kika ut. Grannen ploppade upp på FB chatten och undrade om jag hört jag med då det återkom bankningar efter ett tag!
Ingen av oss vågade kolla men sen tog jag mod till mig och smygkikade i fönstret, där står en man i endast tröja, kalsonger, skor och en plastpåse (?!?)...
Men varför?!
Kallt ute ju!
Vill man komma in finns det en porttelefon man kan ringa på!....
hmpf... Konstig en!
Han har bankat på varenda portdörr här, både på nedansidan och ovansidan, till och med på Bs port har han varit!
Jaja, bankningarna har upphört iaf, och jag hoppas inte han ligger ihjälfrusen därute!
För som grannen sa, skulle vara just snyggt om det stod så här i tidningen imorgon:
Man ihjälfrusen för att grannarna inte ville öppna
Så får vi verkligen hoppas att det inte blir...

Nä, nu ska jag hoppa i säng...
Ska ju jobba imorgon med!

Over and out


Kommentarer
Postat av: Sandy

tur att det inte var så....;)

2010-01-14 @ 10:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0