FIKA MARATON!

Det var ungefär som man kan förkorta dagen igår med!

Först vart det till Arbetsförmedlingen och göra en ny handlingsplan, bra att ha en utifall att liksom! hahaha...
Jaja... Det var ju gjort på en kvart!
Ringde Millan och Linda och kollade när, vart och hur vi skulle träffas! Jag fick ju vänta lite extra men dom kom och sen vart det fika på Barista! :D
hihi....
Mysigt värre....
Snack, skratt och mysko människor!
Sandra ringde mitt upp i alltihopa och ville fika för hon hade gjort en kanon dag, så då vart det fika på Waynes efter jag lämnat av Millan på bussen och dumpat bilen hemma! :)

Hemma var jag igen runt 20, inväntade nått bra på tvn... Typ Paradise Hotell men det vart en lååång vänta. Sjukt dåligt på tvn på tisdagar! :/
Sen gjorde det ju inte saken bättre av att man hade ont i magen (olika anledningar till de ja!) och frös som en annan snögubbe!

Sängen vart det iaf efter två avsnitt av PH! :)
Dålig sömn inatt dock... Mardrömmar och annat kraffs!

Men nu ska jag dra mig in mot stan ska jobb på Gina för T ringde därifrån tidigt imorse och frågade om jag ville hoppa in... Offcourse!
Har ju ändå såå sjukt tråkigt på mina lediga dagar!!!
hahaha....

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0