11.1.10

Snart är glada julen slut, slut, slut.
Julegranen bäres ut, ut, ut.
Men till nästa år igen
Kommer han vår gamle vän,
Ty det har han lovat.

Såå nu är all julen utstädad och åter nere i källaren.
Och nu är det tomt...

hahaha...
Men imorgon efter lite jobb och städning så kommer Orbitreken tillbaka till sin rätta plats, där granen stått!
:P



Helgen då, den har varit helt OK!

Fredagen vart det först lååångfika med Millan. ;) Senare vart det Let´s dance och mys hos Sandra!
Lördagen vart det jobb HELA dagen och sedan MEtime! ;)
Söndagen började med att jag åkte och tog avsked av bror som nu är i Luleå och påbörjar lumpen! Sedan vart det jobb och efter det for jag till pappa på middag. Jag och Vickis hann med en film också! Harry Potter och halvblodsprinsen trots att jag inte läst boken, men jag får väl göra det senare då! :P
Såg Johan Falk, GSI också... Mycket bra, mycket bra!



Har ju jobbat idag också, vi har haft det lungt på kundfronten men desto mer leveransgöra. hihi... Så idag har det varit en bra dag att jobba och rolig! :)

Nä, nu ska jag hoppa i säng, ska faktiskt jobba i stan imorgon! :D
Mellan 12-16! Kingen...!
Tror jag tar bussen ner faktiskt, så jag måste kolla busstiden...
hmm...

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0