Tröttare än trött!!! ;)

Sjukt trött efter denna dag, för idag har man verkligen slitit som ett djur! Men det har varit kul, sjukt kul!
Mycket att göra mest hela tiden... Så man har knappt hunnit tänka...
Men det har märkts att vi bara varit 2 st, plus vår praktikant då! :)
Men men.... vi klarade oss bra ändå jag och Sara! :)
hahaha....
En bra dag på jobbet helt enkelt! :P

Såg ni Vinterspelen i Åre med Gunde! Faan va bra! :D
hahaha.... Gunde ska göra fler program tycker jag, han är go han!
Detta kommer jag följa iaf, och missade ni de så visas det ett nytt imorgon igen på kanal 5 men då kl 20.00!
Don´t miss it, I won´t!!! ;P

Nu äre faktiskt sängen som gäller för fröken Åldemo...!
Det är en ny dag imorgon, fast då är jag ledig! ;)

G´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0