25.2.10

Klockan är 9.45 och jag har hunnit med en hel del.

Bla. sett Sverige-Slovakien i hockey, lyssnade dock på slut minuterna på radion på väg upp till sjukhuset. Inte imponerad precis. Alla vet ju hur den matchen slutade. Inget mer OS för Krongrabbarna.

På sjukhuset lämnade jag lite blod.
Sjuk säkerhet där BTW, först svarar man på massa frågor och skriver namn och födelsedatum på ett formulär. Sen när man kommer in kollar dom legitimation och checkar av så det stämmer med uppgifterna man skrivit. Sen när man ska stickas så säger dom 'Namn och personnummer, tack!' ....
De ni?! Är inte de säkerhet så säg???

Sen for jag till Shell och kollade oljan, fick dock fara till lilla pappsen och fylla på!! :)
Nu är jag hemma igen, ska ladda inför lite jobb! Hoppas att det blir en likdan dag som igår!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0