I´m so excited

Lite som i låten. Ska bli så sjukt skönt att komma bort om det bara så är just över helgen och till ett ställe som jag inte kommer komma tillbaka till.
MEEEEN så skönt det kommer vara. Åka skidor, frysa, käka julbord på Buustamon mysa i byn och åka lite mer skidor.

Och sen då, har fått hem klänningen jag vann på Tradera, det fattas typ 3 cm.... hahaha....
Snabb bantning på brösten... går de?!
hahahaa...
Ja och mer då.
Skorna jag också vann på Tradera har kommit eller kommer. Kan tydligen inte hämta ut dom förens efter 17 så då får det vänta tills på måndag. Typiskt men spännande att se om jag verkligen kan ha dom nu då!
iiiii....

Nä, mamman kommer snart och då tror jag att vi ska hem till skogen i Bredsjön innan vi far. Vi får se.

Men då så mina vänner hoppas ni får en bra helg för det kommer jag garanterat ha.

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0