23.12.10

Är trött som ett as och helt ortoligt att jag fortfarande är vaken. Men ögonen är sååå tunga så det blir till att hoppa i säng efter detta inlägg.
Det har varit en galen dag.

Ut en snabbis till Birsta för att fixa lite saker från Rusta, sen in till stan och gästspela där i 3 timmar innnan jag tog mig ut i kylan igen och begav mig till Birsta igen för mer jobb.
Där har vi kört på som galningar och förberett inför söndagens reastart. Vi var klara 21.30!
Hihi....
Och jag har redan fått en julklapp, vi hade julklappsbyte på jobbet. Reglerna var att hitta något på O för 50:-, inte så lätt. Men jag fick iaf två små ugglor (ett ljus och en ljuslykta!) som var Emmas paket. Alltså Owls! ;P hihihi....
Supersöta!

Imorgon är det ju julafton och först ska vi till mormor på jullunch sen landar vi hos Roger och Paula och Benne för eftermiddagsjulen med Kalle Anka och julklappar! :P

Ska hinna med Sandras katter där på förmiddagen med. Är ju lite kattvakt men den här gången får dom hålla sig på hemmaplan så hälsar jag bara på. Det fungerar bättre än att ha dom rännandes här. hahaha....

Nä, sängen lockar nu.

GOD JUL MINA KÄRA LÄSARE! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0