14.12.10

Dagen har varit lite kaotisk men bra. Stängde med Sara och det var längesen. Som vi har skrattat och ja, hur ska man säga detta om inte lite planerat lite nyårsgrejer. ;P hahahaa.....
Plus att från med imorgon är jag ledig RESTEN av veckan. Så imorgon ska jag var husfru hela dagen och städa och tvätta och massa saker.
Eller husfru och husfru vet jag väl inte heller. Är ju bara jag som bor här. Men jag ska göra mig själv nöjd iaf. I hope.

Och igår då, världens myskväll med jobbtjejerna, stan var med dom också. Mysfaktor 100 och mycket trevligt. :)
Eller som Bella sa, vi som kunde komma hade ju inget liv. hahaha.... Lite sant kanske!

Nä, nu ska nog jag ta och tippa i säng och läsa lite om Elsa och ladda inför morgondagens stora städdag.
Och packning av väska till Åre for the last time.

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0